TheBlondeOne

En blogg om en blondin, svårare än så är det inte!

Gaby en dvärgpinscher!

Kategori: Hund

Hej! Såg att jag inte skrivit något om min lilla älskling, så här kommer lite om henne:

 

19/7 2010 fick jag hem denna lilla sötnosen:

 

Hon fick namnet Gaby Pellini av uppfödarna. En liten tjej med mycket energi var vad jag fick hem, kanske lite mycket för att vara min första hund och visst hade vi våra bra och dåliga stunder men det löste sig. Vem kan hålla sig arg på den lilla gulliga valpen? 

 

 

Jag rensade i garderoben och fick sedan syn på detta.

 

 

Så det syns i så tidig ålder om dom gillar katter eller inte!?Skrattande 

 

Pose for the camera!

 

 

 

 

 

 

 

Så starkFörvånad hon var en baddare på att flytta på mina skorGlad 

 

 

 

 

 

Varför den blicken?

 

Hon gillar bara att ligga i väskor om dom inte rör på sig, men det går väll att träna påFlört 

 

Nere vid vattnet för första gången i ostra knall nära sundbyholm

 

Hon  sover bara i min säng nu för tiden, om jag inte lyfter upp henne blir hon sur på mig, hahaSkrattande 

 

 

 

 

 

 

 

SmileGlad 

 

På halloween fick hon vara min lilla demonFlört 

 

Snö på nosen gulligt!

 

 

 

Gremlin >o<

 

Undrar vad hon tänker

 

Gosigt!!

 

 

 

Arg blickFörvånad 

 

 

 

Gaby med hennes kompis OptimusGlad 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Första gången hon simmar!

 

 

 

 

 

 

 

Gaby´s soffhörna

 

Liten fotbolls tjej

 

 

 

 

 

 

Det var allt för den här gången!

Ha det bra <3

Kommentera inlägget här: